Klant Login

Klant Login

Cijfers in de cloud

Wij koppelen jouw administratie eenvoudig aan ons automatiseringssysteem. Zo heb je zelf nauwelijks nog werk aan de boekhouding en houd je realtime inzicht in jouw cijfers.

Administratie in de cloud

Met je administratie in de cloud heb je realtime inzicht in jouw cijfers. Op ieder apparaat, op elk moment, waar je ook bent. Dit geeft rust en helpt je bij een gezonde bedrijfsvoering.

Sturen op resultaat

Jouw vaste contactpersoon bij De Coop & Haegen neemt contact op als er
opvallende zaken zijn in jouw boekhouding. Daarnaast gaan wij periodiek met je aan tafel. Wij weten wat er speelt in jouw branche en zijn op de hoogte van de actuele wet- en regelgeving. Wij kennen de pieken en dalen van de cashflow en weten wat je vaste inkomsten en uitgaven zijn. Met die kennis kijken wij samen naar jouw onderneming en stellen wij een prognose op.

Zo heb jij meer houvast om te sturen op doelen en resultaat.

Wat zijn de voordelen?

Het kan een spannende stap lijken om over te gaan op een volledig geautomatiseerde boekhouding. In de praktijk valt dat enorm mee. Je krijgt een
mailadres dat is gekoppeld met onze software, en de rest doen wij. Onze klanten vinden het een verademing om digitaal te werken.

Wil je meer informatie over onze cloud-oplossingen? Neem gerust contact op.

De kracht van De Coop & Haegen

Persoonlijk contact

Volwaardige
sparringspartners

Cijfers in de cloud

Werkwijze

Wij begrijpen het. Als ondernemer wil je zo min mogelijk met de cijfers bezig zijn. Toch moet je financieel overzicht hebben om de juiste keuzes te kunnen maken. Door het cijferwerk verregaand te automatiseren, kunnen wij – met jou samen – focussen op wat écht belangrijk is: een gezonde toekomst voor jouw onderneming.

Want met De Coop & Haegen hebben wij een ervaren vertrouwenspersoon in huis gekregen. Terwijl wij toch zelf volledig de regie behouden. Precies zoals wij ons dat hebben voorgesteld, toen wij besloten ons bedrijf op te richten.